cutplaygirl

Alla inlägg den 22 december 2010

Av cutplaygirl - 22 december 2010 13:00


Ska berätta lite om igår har jag bestämt mej för.


Igår så skulle jag träffa en tjej på stan,  jag trodde att hon inte va istan.


Men jag lyckades missa henne totalt!


Hon hade smsat mej utan att kunna nå mej!




Igår skulle en tjej bekant till mej också smsa mej och jag fick aldrig hennes sms :S




SÅ NU ÄR DEN STORA FRÅGAN


Är de fel på min mobil eller är de fel på telenor???


Själv gissar jag att de är fel på telenor , skulle inte förvåna mej ett dugg!


_____________________________________________________________




Igår kväll låg jag i min säng och titta runt på google och letade efter snygga hår färger. Inte vanliga som svart å brun osv. Utan mer Rosa, grön, blå. 


Tror du fattar grejen.



Jag hitta massa färger och extentions på ebay, de enda problemet är.

När jag ville köpa hårfärgen och resten, skulle man prata med säljaren.


PROBLEM:

När jag skulle skriva, så hitta ebay inte säljarens sida!


Humör = förbannad


_____________________________________________________________



Så idag ska jag ligga här och kolla på blocket och svenska sidor.


Kanske fungerar bättre!



Cutplaygirl

Presentation

Här kan du läsa om mitt liv och min värld!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards